Setelah beberapa Bulan

Wah aku kira2, agak lama juga tempoh "kehilangan" aku nih dari alam photography... Nama tujuhjiwa agaknya da tenggelam jauh kut.. Memang gatal je tangan nak shooting and jeles jugak bila member seperjuangan yang dahulunya sama2 bangun dah tinggalkan aku sangat2 jauh. Masing2 dah buat nama, buat pameran sana sini, bagi talk sana sini... Aku? haha masih disini terkebil2.. Damn, memang bukan rezki aku nampaknya tahun 2011 ni.. Planning untuk beli dslr baru memang ada, tapi modalnya kenalaa ngumpol kembali... Itu yang makan masa, sebab komitmen lain pon kena ambik kira...

Tapi pengalaman ni memang betul2 buat aku hargai photography dan membakar semangat aku. haha Masa yg sngt lama memang boleh buat aku berfikir lama.. Antara Nikon D7000 dengan Canon 7D memang sangat tempting. Tapi memilih untuk meninggalkan nikon, memang menyedihkan..hahaha Serius beb, memang sedey sbb bg aku nikon sgt user friendly, wlaupon pakai d90 je dulu, tapi hasilnya memang superb. Tapi setelah riki2 sekeliling dunia... Canon 7D memang takbley nak hilangkan dari choices...
Dan dilemma jugak skang ni... either nk stick pada D90, atau menyimpan utk D7000 atau bertukar arah ke 7D...

Argggghh!!!

1 comment:

shoutout ur souls!!!